112

Woning vol stoom door losgeschoten cv-koppeling in Ede

EDE - Woensdagmorgen 9 december rond 0.45 uur.
Foto: ASMedia

EDE – In de nacht van dinsdag op woensdag 9 december rond 0.45 uur was er brand gemeld in een woning aan de Vanenburg in Ede.

De oorzaak van het alarm was een losgeslagen cv-koppeling. De woning stond onder stoom en de temperatuur was erg hoog in huis, volgens de brandweer.

In de woning is er door het losschieten van de cv-koppeling veel waterschade ontstaan. De brandweer heeft de hoofdafsluiter dichtgedraaid van het verwarmingssysteem en heeft met een waterzuiger het water in de woning zo goed mogelijk opgezogen.

Stichting Salvage is ingeschakeld om eventueel onderdak voor de bewoners te regelen.

Reacties

X

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden