EDE - Woensdag 19 maart vond het jaarlijkse sponsorontbijt van de Heideweek plaats, een exclusieve gelegenheid waar de eerste artiesten en het thema met bijbehorend nieuwe logo voor de jubileumeditie werden onthuld.
Dit sponsorontbijt werd mogelijk gemaakt door twee 'Black' sponsoren van de Heideweek: De Beren en Van Gent Autobedrijf. Tijdens dit bijzondere evenement, dat deel uitmaakt van het Heideweek-sponsorprogramma, kwamen sponsoren en genodigden samen om te genieten van een heerlijk ontbijt en om de eerste plannen voor de festiviteiten van dit jaar te ontdekken.
Dit jaar staat alles in het teken van een bijzondere mijlpaal: het 90-jarig jubileum. Onder luid applaus werd het feestelijke thema 'Cheers to 90 years!' gepresenteerd. Met dit thema nodigt de Heideweek iedereen uit om samen het glas te heffen op deze historische editie. Het jubileumthema vormt de rode draad door alle festiviteiten. Dit belooft een Heideweek te worden om nooit te vergeten!
De Auto Braber Openingsavond wordt spectaculair afgetrapt door André Hazes met zijn band. Op zaterdag 23 augustus brengt La Fuente de energie naar nieuwe hoogten tijdens de Henk van Keulen Feel the Beat avond. Voor de 55+ Night heeft de stichting Heideweek niemand minder dan de iconische Anita Meyer weten te strikken. Het ITN Grote Plein Feest wordt dit jaar opgeluisterd door Helemaal Hollands. Zoals vertrouwd zal het Orkest Koninklijke Luchtmacht schitteren op de Airborne Avond, dit keer met Douwe Bob als speciale gastartiest. En op de Praxis Slotavond zorgen de Snollebollekes voor een knallende afsluiting – we gaan gegarandeerd van links naar rechts!
Het publiek kan zich nu gaan verheugen op een reeks spectaculaire optredens en activiteiten in het teken van het nieuwe thema, terwijl de Heideweek dit jaar haar indrukwekkende 90-jarig jubileum viert. Meer informatie over de Heideweek is te vinden op www.heideweek.nl.