112

Te warme kachel veroorzaakt brand in woning in Ede

EDE - Zondagmiddag 11 oktober rond 14.30 uur.
Foto: ASMedia

EDE – Zondagmiddag 11 oktober rond 14.30 uur was brand ontstaan mogelijk door een te hete kachel aan de Tielkemeijerweg in Ede.

Een blusvoertuig en de hoogwerker van Brandweer Ede-Centrum zijn ingezet.
De brand was ontstaan bij de schouw waar de kachel in staat. De brandweer heeft de brand geblust.

Bij de brand zijn geen gewonden gevallen. Het huis heeft brand en rookschade. De vermoedelijke oorzaak is een vervuilde schoorsteen.

Reacties

X

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden