112

Kleine brand in een woning voor begeleid wonen bij zorginstelling ’s Heeren Loo Wekerom

Foto: Chris Ouboter

In een kamer van een cliënt in een woning voor begeleid wonen was brand ontstaan aan een matras. De brandweer van Otterlo en De Valk waren met spoed ingezet en waren snel ter plaatse.

De bedrijfshulpverlening van de zorginstelling was ook snel ter plaatse en konden de brand in de kiem smoren.

Toen de brandweer arriveerde was de brand al onder controle. Waarschijnlijk is de brand ontstaan door een sigaretje roken van een cliënt. De zorginstelling evalueert het gebeuren om dit in de toekomst te voorkomen.

Reacties

X

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden